Nástroje Načítať nedokončený dotazník Obnoviť neskôr predvolený Upozornenie: Máte v prehliadači zakázané spustenie JavaScriptu. Môže sa teda stať, že nebudete môcť zodpovedať všetky otázky v tomto prieskume. Skontrolujte si prosím nastavenia Vášho prehliadača. Hodnotenie výučby ZS 2025/2026 V tomto prieskume je 27 otázok. Tento dotazník je anonymný. Záznam vašich odpovedí v prieskume neobsahuje žiadne identifikačné údaje o vás, pokiaľ to nie je súčasťou otázok v prieskume. Ak ste na prístup k tomuto prieskumu použili identifikačný prístupový kód, uisťujeme vás, že tento kód nebude uložený spolu s vašimi odpoveďami. Je spravovaný v samostatnej databáze a bude aktualizovaný len tak, aby uvádzal, či ste tento prieskum dokončili (alebo nevyplnili). Neexistuje spôsob, ako prepojiť identifikačné prístupové kódy s odpoveďami prieskumu. Hodnotiaci formulár (Táto otázka je povinná) Vyberte predmet z ponuky predmetov Prosím, zvoľte iba jednu z možností. Prosím, zvoľte... Akademické čítanie Aktuálne otázky filozofie Aktuálne otázky psychológie osobnosti Aktuálne otázky sociálnej psychológie Aktuálne otázky vývinovej psychológie Americká literatúra Analýza psychologických textov Anatómia a fyziológia nervovej sústavy Anglický jazyk pre doktorandov Anglofónna dráma Anglofónna poézia Bioetika Bioetika v médiách Britská literatúra 1 Cirkev a médiá Cirkevné dejiny 1 Current issues in media Dejiny a kultúra anglofónnych krajín Dejiny a kultúra neskorej antiky Dejiny dejepisectva Dejiny kultúry Dejiny médií (domáce) Dejiny psychológie Dejiny slovenskej prózy 1945 - súčasnosť Dejiny spisovnej slovenčiny Dejiny staroveku 1 Dejiny stredovekej filozofie Dejiny stredovekej fiozofie - seminár Dejiny umenia Dejiny vedy a techniky Dialektológia Didaktika 1 (didaktika anglického jazyka a literatúry) Didaktika 1 (didaktika filozofie a občianskej náuky) Didaktika 1 (didaktika histórie) Didaktika 1 (propedeutika didaktiky materinského jazyka) Didaktika 2 (didaktika anglického jazyka a literatúry) Didaktika 2 (didaktika filozofie a občianskej náuky) Didaktika 2 (didaktika histórie) Didaktika 2 (didaktika literárnej výchovy) Didaktika 4 (didaktika anglického jazyka a literatúry) Didaktika 4 (didaktika filozofie a občianskej náuky) Didaktika 4 (didaktika histórie) Didaktika 4 (vybrané kapitoly z didaktiky materinského jazyka) Discover Slovakia Doktorandský seminár 1 (KF) Doktorandský seminár 1 (KH) Doktorandský seminár 1 (KZ) Doktorandský seminár 3 (KF) Doktorandský seminár 3 (KH) Doktorandský seminár 3 (KZ) Doktorandský seminár 5 (KF) Doktorandský seminár 5 (KH) Doktorandský seminár 5 (KZ) Doktorandský seminár 7 Environmentálna filozofia Estetika Etika umelej inteligencie Etika v médiách Exkurzia Bc. Exkurzia do psychologických zariadení Exkurzia Mgr. Fakultný seminár 1 - Kritické myslenie Fakultný seminár 3 - Identita a poslanie univerzity Fakultný seminár 5 - Metodika písania záverečnej práce Fakultný seminár 6 - Globálne výzvy súčasnosti Fakultný seminár 6 - Veľké otázky filozofie a spoločnosti Fakultný seminár 8 - Občianstvo, vládnutie a demokracia Film a kultúra Filozofia jazyka Filozofia jazyka - seminár Filozofia náboženstva Filozofická angličtina 1 Filozofická antropológia Fonetika a fonológia anglického jazyka Fonetika a fonológia slovenského jazyka Grafická tvorba Historická demografia Historická geografia Historický vývin jazyka Inkluzívne prístupy v školskej edukácii Klinická psychológia Kritické skúmania 1 Kritické skúmania 3 Kritické skúmania 5 Kritické skúmania 6 Kritické skúmania 8 Kultúra v médiách Latinský jazyk 2 Latinský jazyk A Lexikológia anglického jazyka Literárna kritika Literárno-kultúrna exkurzia 1 Literárno-kultúrna exkurzia 2 Literatúra národného obrodenia Literatúry 20. storočia MacIntyre’s Philosophical Project Magisterská stáž Media controversies Media in the 20-th century Médiá, kauzy a súčasná spoločnosť Mediálna výchova Mediálne systémy Mediálno-lingvistické prieniky Mediálny ateliér I. Mediálny ateliér I. (tlač) Mediálny ateliér III. Mediálny ateliér III. (audiovizuálna tvorba) Mediálny ateliér V. (audiovizuálna tvorba) Metafyzika Metodiky výskumu médií Metodológia dejín Metodológia historických vied Metodológia psychológie 2 Muzeológia Neklasické logiky a filozofia vedy Nemecký jazky pre historikov Odborná prax Bc. Odborná prax Mgr. Onlinová žurnalistika Ontogenetická psychológia 2 Osídlenie Slovenska v stredoveku Pedagogická a sociálna komunikácia Pedagogická a školská psychológia Pedagogická propedeutika Polemika a argumentácia v médiách Politické strany na Slovensku v rokoch 1871 - 1948 Pomocné vedy historické Poradenská psychológia PR a reklama Praktický jazyk 1 Praktický jazyk 3 Praktický jazyk 5 Praktický jazyk 6 Praktický jazyk 8 Praktický jazyk: gramatika a slovná zásoba Pravek Európy Právne aspekty mediálneho systému na Slovensku Prevencia sociálnopatologických javov Prosociálna výchova Psychodiagnostika detí a mládeže Psychológia humoru Psychológia práce a organizácie Psychology and movies Psychopatológia Psychoterapia Regionálne médiá a lokálna žurnalistika Sebaskúsenostná komunita Semestrálna práca 2 Semestrálna práca A Semestrálna práca C Slovenská literatúra vo filmovom a dramatickom umení Slovenská medzivojnová literatúra Slovenské dejiny 2 (1526 - 1790) Slovenské dejiny 4 (po roku 1918) Slovenský jazyk pre cudzincov 1 Sociálna psychológia 1 Sociologické aspekty edukácie Spiritualita médií Stredoveká monasteriológia Súčasná morálna a právna filozofia Súčasná morálna a právna filozofia - seminár Súčasná politická filozofia Súčasný slovenský jazyk I. (ortografia, ortoepia) Súčasný slovenský jazyk II. (lexikogramatika) Súčasný slovenský jazyk III. (štylistika) Sústredenia zo spirituality - spiritualita pravdy Svetová literatúra vo filmovom a dramatickom umení Syntax slovenského jazyka Štatistika 2 Štylistika anglického jazyka Štylistika slovenského jazyka Teória a dejiny filmu Teória a prax mediálnej produkcie Teória dejín Teória komunikácie Teória literatúry Terapeutická komunita Textovo-prezentačný seminár 1 Textovo-prezentačný seminár 3 Textovo-prezentačný seminár 4 Textový seminár 1 Textový seminár 3 Textový seminár 5 Textový seminár 6 Textový seminár 8 Úvod do filozofie a akademické písanie Úvod do filozofie a akademické písanie - seminár Úvod do logiky Úvod do psychológie Úvod do štúdia dejepisu Úvod do štúdia slovenského jazyka Vizuálna kultúra Vojenské dejiny stredovekého Uhorska Všeobecná psychológia 1 Všeobecné dejiny 1 (do roku 1492) Všeobecné dejiny 2 (1492 - 1789) Všeobecné dejiny 4 (po roku 1918) Vybrané kapitoly z anglofónnej literárnej a kultúrnej histórie Vybrané kapitoly z cirkevných dejín Vybrané kapitoly z dejín spisovnej slovenčiny Vybrané kapitoly z frazeológie Vybrané kapitoly z lingvistiky Vybrané kapitoly z praveku Vybrané kapitoly zo svetovej literatúry Vybrané problémy analytickej filozofie Vybrané problémy bioetiky Vybrané problémy filozofie náboženstva Vybrané problémy filozofie vedy Vybrané problémy stredovekej filozofie Vybrané prúdy súčasnej filozofie Vybrané prúdy súčasnej filozofie - seminár War-On-Terror across Media: the New Bestialisation of Human Základné témy Biblie Základné témy kresťanskej etiky Základy archívnictva Základy ekonómie Základy klinickej psychológie Základy poradenskej psychológie Základy pracovnej psychológie Základy slavistiky Žurnalistické žánre V prípade, že predmet vyučovalo viacero vyučujúcich, uveďte, prosím, meno vyučujúceho (Táto otázka je povinná) Odhadovaný počet neodučených hodín počas semestra Hodina v tomto zmysle znamená celkový počet kontaktných vyučovacích hodín predmetu za jeden týždeň semestra Do neodučených hodín sa nezapočítavajú dni štátnych sviatkov, rektorského alebo dekanského voľna. Prosím, zvoľte iba jednu z možností. žiadna 1 alebo 2 3 alebo 4 5 alebo 6 viac ako 6 (Táto otázka je povinná) Odhadovaný počet hodín, na ktorých ste sa počas semestra zúčastnili Hodina v tomto zmysle znamená celkový počet kontaktných vyučovacích hodín predmetu za jeden týždeň semestra. Prosím, zvoľte iba jednu z možností. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 (Táto otázka je povinná) Odhadovaný čas, ktorý ste venovali príprave na predmet vrátane prednášok a cvičení za jeden týždeň Prosím, zvoľte iba jednu z možností. priebežná príprava nie je potrebná 0 – 15 min. 15 min. – 60 min. 1 hod. – 2 hod. viac ako 2 hod. (Táto otázka je povinná) Odhadovaný čas, ktorý budete potrebovať na prípravu na zvládnutie skúšky počas skúškového obdobia semestra Prosím, zvoľte iba jednu z možností. záverečná príprava nie je potrebná 1 hod. – 3 hod. 4 hod. – 9 hod. viac ako 9 hod. viac ako 25 hod. (Táto otázka je povinná) Využili ste možnosť konzultačných hodín počas semestra pri tomto predmete? (vrátane emailovej komunikácie) Prosím, zvoľte iba jednu z možností. áno nie Vaše odporúčania ako zlepšiť výučbu tohto predmetu (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk:[Predmet mal dobre zvolenú štruktúru a nadväznosť jednotlivých hodín] Prosím, zvoľte iba jednu z možností. plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk:[Predmet je vhodné umiestnený v rámci štruktúry predmetov a odporúčaného študijného plánu] Prosím, zvoľte iba jednu z možností. plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk:[Rozsah preberaného učiva bol adekvátny vzhľadom na hodinovú dotáciu a ciele predmetu] Prosím, zvoľte iba jednu z možností. plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk: [Rozsah práce potrebný na absolvovanie predmetu bol primeraný vzhľadom na počet kreditov za predmetu] Prosím, zvoľte iba jednu z možností. plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk:[Predmet bol náročný a vyžadoval vysokú úroveň aktivity a pripravenosti] Prosím, zvoľte iba jednu z možností. plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk:[Zadané študijné materiály prispeli k môjmu porozumeniu a zvládnutiu predmetu] Prosím, zvoľte iba jednu z možností. plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk:[Priebežné hodnotenie a spätnú väzbu na moju prácu na predmete považujem za férové a adekvátne] Prosím, zvoľte iba jednu z možností. plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk:[Mal/-a som prístup k študijnej literatúre] Prosím, zvoľte iba jednu z možností. plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk: [Predmet mal jasne formulované požiadavky na celkové hodnotenie a študenti o nich boli informovaní] Prosím, zvoľte iba jednu z možností. plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Zhodnoťte teoretickú využiteľnosť poznatkov, ktoré ste získali počas výučby predmetu: Prosím, zvoľte iba jednu z možností. veľmi využiteľné dobre využiteľné málo využiteľné nevyužiteľné neviem posúdiť (Táto otázka je povinná) Zhodnoťte praktickú využiteľnosť poznatkov, ktoré ste získali počas výučby predmetu: Prosím, zvoľte iba jednu z možností. veľmi využiteľné dobre využiteľné málo využiteľné nevyužiteľné neviem posúdiť (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte prístup vyučujúceho z nasledovných hľadísk:[pripravenosť na vyučovanie] Prosím, zvoľte iba jednu z možností. výborne chválitebne dobre dostatočne nedostatočne (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte prístup vyučujúceho z nasledovných hľadísk: [odbornosť v danej oblasti] Prosím, zvoľte iba jednu z možností. výborne chválitebne dobre dostatočne nedostatočne (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte prístup vyučujúceho z nasledovných hľadísk:[schopnosť motivovať pre štúdium] Prosím, zvoľte iba jednu z možností. výborne chválitebne dobre dostatočne nedostatočne (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte prístup vyučujúceho z nasledovných hľadísk:[používané vzdelávacie metódy] Prosím, zvoľte iba jednu z možností. výborne chválitebne dobre dostatočne nedostatočne (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte prístup vyučujúceho z nasledovných hľadísk:[zrozumiteľnosť podávaných informácií] Prosím, zvoľte iba jednu z možností. výborne chválitebne dobre dostatočne nedostatočne (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte prístup vyučujúceho z nasledovných hľadísk:[komunikácia so študentmi a poskytnutie spätnej väzby] Prosím, zvoľte iba jednu z možností. výborne chválitebne dobre dostatočne nedostatočne Napíšte Vašu prvú asociáciu s týmto predmetom, výstižné slová, dojmy, ktoré sa Vám vybavia pri tomto predmete: Na tomto mieste sa môžete vyjadriť k tomu, čo v dotazníku nebolo zahrnuté: Odoslať Načítať nedokončený dotazník Obnoviť neskôr Potvrďte, že chcete vymazať svoju odpoveď. Ukončiť a vyčistiť prieskum