Nástroje Načítať nedokončený dotazník Obnoviť neskôr predvolený Upozornenie: Máte v prehliadači zakázané spustenie JavaScriptu. Môže sa teda stať, že nebudete môcť zodpovedať všetky otázky v tomto prieskume. Skontrolujte si prosím nastavenia Vášho prehliadača. Hodnotenie výučby LS 2024/2025 V tomto prieskume je 27 otázok. Tento dotazník je anonymný. Záznam vašich odpovedí v prieskume neobsahuje žiadne identifikačné údaje o vás, pokiaľ to nie je súčasťou otázok v prieskume. Ak ste na prístup k tomuto prieskumu použili identifikačný prístupový kód, uisťujeme vás, že tento kód nebude uložený spolu s vašimi odpoveďami. Je spravovaný v samostatnej databáze a bude aktualizovaný len tak, aby uvádzal, či ste tento prieskum dokončili (alebo nevyplnili). Neexistuje spôsob, ako prepojiť identifikačné prístupové kódy s odpoveďami prieskumu. Hodnotiaci formulár (Táto otázka je povinná) Vyberte predmet z ponuky predmetov Prosím, zvoľte iba jednu z možností Prosím, zvoľte... Analytická estetika Analytická metafyzika Analýza psychologických dát Anglický jazyk - konverzácia Anglický jazyk pre doktorandov Anglofónna próza Bakalárska stáž (KF) Britská literatúra 2 Cirkevné dejiny 2 Climate Conflict Migration: European Media Contexts Contemporary media in Europe Critical Rationalism Dejiny antickej filozofie Dejiny antickej filozofie - seminár Dejiny dejepisectva Dejiny filozofie jazyka Dejiny médií (svet) Dejiny novovekej filozofie Dejiny slovenskej literatúry po r. 1989 Dejiny staroveku 2 Didaktika 3 (didaktika anglického jazyka a literatúry) Didaktika 3 (didaktika filozofie a občianskej náuky) Didaktika 3 (didaktika histórie) Didaktika 3 (didaktika jazykovokomunikačnej výchovy) Discover Slovakia Doktorandský seminár 2 (KZ) Doktorandský seminár 2 (KH) Doktorandský seminár 2 (KF) Doktorandský seminár 4 (KZ) Doktorandský seminár 4 (KH) Doktorandský seminár 4 (KF) Doktorandský seminár 6 (KF) Ekonomická a dátová žurnalistika Epistemológia Etika Exkurzia Bc. (KH) Exkurzia Mgr. (KH) Fakultný seminár 2 - Mediálna gramotnosť a digitálne technológie Fakultný seminár 4 - Rétorika Fakultný seminár 7 - Základy právnej gramotnosti Fenomén ženy v dejinách Filozofia dejín Filozofia histórie Filozofia mysle Filozofia práva Filozofia prírody Filozofická angličtina 2 Filozoficko-teologické aspekty komunikácie Heidegger - vybrané texty Inštitucionálna komunikácia Interpretácia umeleckého textu Investigatívna žurnalistika Kapitoly z dejín všeobecného stredoveku Každodenný život človeka v 19. storočí Každodenný život človeka v staroveku Kreatívne písanie Kritické skúmania Kritické skúmania 2 Kritické skúmania 4 Kultúrno-spoločenské roly médií Kvalitatívna metodológia Latinská paleografia Latinský jazyk 1 Latinský jazyk B Lexikológia a frazeológia slovenského jazyka Literatúra pre deti a mládež Maďarský jazyk pre historikov Mediálne právo Mediálny ateliér II. Mediálny ateliér II. (tlač) Mediálny ateliér IV. (audiovizuálna tvorba) Metodológia dejín Metodológia psychológie 1 Morfológia nemeckého jazyka Morfológia slovenského jazyka Morfosyntax Náboženstvo v médiách Odborná prax Bc. (KH) Odborná prax Mgr. (KH) Odborná psychologická prax Odborná psychologická stáž Ontogenetická psychológia 1 Pedagogická diagnostika žiaka Pedagogická psychológia Periodizácia anglofónnych literatúr Politická filozofia Politické dejiny 20. a 21. storočia Politické ideológie Pomocné vedy historické Populárne žánre v literatúre a vo filme Praktický jazyk 2 Praktický jazyk 4 Praktický jazyk 7 Prezentácia odborných prác Propaganda, hoaxy, manipulácia Psychiatria Psychodiagnostika dospelých Psychológia morálky Psychológia osobnosti Psychológia tvorivosti Psychotherapy and movies Rawls on Political Neutrality Regionálne dejiny Rétorika a rečová kultúra Sémantika Semestrálna práca 1 Semestrálna práca B Seminár k filozofii 20. storočia Service Learning v psychológii Slovenské dejiny 1 (do roku 1526) Slovenské dejiny 3 (1790 - 1918) Slovenský jazyk pre cudzincov 2 Slovenský realizmus Sociálna psychológia 2 Sociálno-psychologický výcvik Somatický vývin dieťaťa a dorastu Staršia slovenská literatúra Súčasný slovenský jazyk (jazyková kultúra) Sústredenie zo spirituality - Spiritualita dobra Sústredenie zo spirituality - Spiritualita krásy Sústredenie zo spirituality - Spiritualita pravdy Svet stredovekej šľachty Školská psychológia Školský manažment a legislatíva Športová žurnalistika Štatistika 1 Teória a metodológia výskumu Textovo-prezentačný seminár 2 Textový seminár Textový seminár 2 Textový seminár 4 The Big Questions of Europe Úvod do štúdia jazyka Úvod do štúdia literatúry Úvod do štúdia stredovekých hradov na Slovensku Vedecké kolokvium Všeobecná a vývinová psychológia Všeobecná psychológia 2 Všeobecné dejiny 3 (1789 - 1918) Vybrané problémy antickej filozofie Vývin slovenského jazyka Základy politológie Základy práva Základy psychodiagnostiky Základy psychológie Základy špeciálnej pedagogiky Žurnalistická fotografia Žurnalistická prax I Žurnalistická prax II Žurnalistická prax III V prípade, že predmet vyučovalo viacero vyučujúcich, uveďte, prosím, meno vyučujúceho (Táto otázka je povinná) Odhadovaný počet neodučených hodín počas semestra Hodina v tomto zmysle znamená celkový počet kontaktných vyučovacích hodín predmetu za jeden týždeň semestra Do neodučených hodín sa nezapočítavajú dni štátnych sviatkov, rektorského alebo dekanského voľna. Prosím, zvoľte iba jednu z možností žiadna 1 alebo 2 3 alebo 4 5 alebo 6 viac ako 6 (Táto otázka je povinná) Odhadovaný počet hodín, na ktorých ste sa počas semestra zúčastnili Hodina v tomto zmysle znamená celkový počet kontaktných vyučovacích hodín predmetu za jeden týždeň semestra. Prosím, zvoľte iba jednu z možností 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 (Táto otázka je povinná) Odhadovaný čas, ktorý ste venovali príprave na predmet vrátane prednášok a cvičení za jeden týždeň Prosím, zvoľte iba jednu z možností priebežná príprava nie je potrebná 0 – 15 min. 15 min. – 60 min. 1 hod. – 2 hod. viac ako 2 hod. (Táto otázka je povinná) Odhadovaný čas, ktorý budete potrebovať na prípravu na zvládnutie skúšky počas skúškového obdobia semestra Prosím, zvoľte iba jednu z možností záverečná príprava nie je potrebná 1 hod. – 3 hod. 4 hod. – 9 hod. viac ako 9 hod. viac ako 25 hod. (Táto otázka je povinná) Využili ste možnosť konzultačných hodín počas semestra pri tomto predmete? (vrátane emailovej komunikácie) Prosím, zvoľte iba jednu z možností áno nie Vaše odporúčania ako zlepšiť výučbu tohto predmetu (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk:[Predmet mal dobre zvolenú štruktúru a nadväznosť jednotlivých hodín] Prosím, zvoľte iba jednu z možností plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk:[Predmet je vhodné umiestnený v rámci štruktúry predmetov a odporúčaného študijného plánu] Prosím, zvoľte iba jednu z možností plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk:[Rozsah preberaného učiva bol adekvátny vzhľadom na hodinovú dotáciu a ciele predmetu] Prosím, zvoľte iba jednu z možností plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk: [Rozsah práce potrebný na absolvovanie predmetu bol primeraný vzhľadom na počet kreditov za predmetu] Prosím, zvoľte iba jednu z možností plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk:[Predmet bol náročný a vyžadoval vysokú úroveň aktivity a pripravenosti] Prosím, zvoľte iba jednu z možností plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk:[Zadané študijné materiály prispeli k môjmu porozumeniu a zvládnutiu predmetu] Prosím, zvoľte iba jednu z možností plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk:[Priebežné hodnotenie a spätnú väzbu na moju prácu na predmete považujem za férové a adekvátne] Prosím, zvoľte iba jednu z možností plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk:[Mal/-a som prístup k študijnej literatúre] Prosím, zvoľte iba jednu z možností plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte daný predmet z nasledovných hľadísk: [Predmet mal jasne formulované požiadavky na celkové hodnotenie a študenti o nich boli informovaní] Prosím, zvoľte iba jednu z možností plne súhlasím skôr súhlasím skôr nesúhlasím nesúhlasím (Táto otázka je povinná) Zhodnoťte teoretickú využiteľnosť poznatkov, ktoré ste získali počas výučby predmetu: Prosím, zvoľte iba jednu z možností veľmi využiteľné dobre využiteľné málo využiteľné nevyužiteľné neviem posúdiť (Táto otázka je povinná) Zhodnoťte praktickú využiteľnosť poznatkov, ktoré ste získali počas výučby predmetu: Prosím, zvoľte iba jednu z možností veľmi využiteľné dobre využiteľné málo využiteľné nevyužiteľné neviem posúdiť (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte prístup vyučujúceho z nasledovných hľadísk:[pripravenosť na vyučovanie] Prosím, zvoľte iba jednu z možností výborne chválitebne dobre dostatočne nedostatočne (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte prístup vyučujúceho z nasledovných hľadísk: [odbornosť v danej oblasti] Prosím, zvoľte iba jednu z možností výborne chválitebne dobre dostatočne nedostatočne (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte prístup vyučujúceho z nasledovných hľadísk:[schopnosť motivovať pre štúdium] Prosím, zvoľte iba jednu z možností výborne chválitebne dobre dostatočne nedostatočne (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte prístup vyučujúceho z nasledovných hľadísk:[používané vzdelávacie metódy] Prosím, zvoľte iba jednu z možností výborne chválitebne dobre dostatočne nedostatočne (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte prístup vyučujúceho z nasledovných hľadísk:[zrozumiteľnosť podávaných informácií] Prosím, zvoľte iba jednu z možností výborne chválitebne dobre dostatočne nedostatočne (Táto otázka je povinná) Ako hodnotíte prístup vyučujúceho z nasledovných hľadísk:[komunikácia so študentmi a poskytnutie spätnej väzby] Prosím, zvoľte iba jednu z možností výborne chválitebne dobre dostatočne nedostatočne Napíšte Vašu prvú asociáciu s týmto predmetom, výstižné slová, dojmy, ktoré sa Vám vybavia pri tomto predmete: Na tomto mieste sa môžete vyjadriť k tomu, čo v dotazníku nebolo zahrnuté: Odoslať Načítať nedokončený dotazník Obnoviť neskôr Potvrďte, že chcete vymazať svoju odpoveď. Ukončiť a vyčistiť prieskum